niedziela, 5 sierpnia 2012

Zaćmienie

Zaćmienie to trzeci  tom sagi zmierzch, opisuje on losy dziewczyny zakochanej w wampirze. Kiedy do lasów wokół Forks powraca żądna zemsty wampirzyca a media zaczynają donosić o serii tajemniczych morderstw w Seattle, Bella uświadamia sobie, że kolejny raz  grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo. W tej części dziewczyna musi stanąć także przed bardzo trudnym wyborem między miłością do Edwarda a przyjaźnią Jacoba. Zbliża się także koniec roku szkolnego a wiec  termin przemiany Belli w wampira tylko co wybierze- życie czy śmierć ?



       





                                           








 Oczywiście całą sagę przeczytałam z sześc razy ale zawsze gdy doskwiera nuda wracam do mojej ulubionej części którą jest zaćmienie. Nie wiem czemu akurat ona ale bardzo mi się podoba. Może dlatego że własnie w tej części Bella wybrała z kim tak na prawdę chce być. Każdy kto przeczytał choć raz te sagę wie że dziewczyna kochała  ich obu ale w końcu zdecydowała bez którego tak na prawdę nie mogła żyć. Jeśli ktoś tak jak ja także uwielbia czytać książki to polecam.

A oto kilka moich ulubionych cytatów.

-Czy ty w ogóle wiesz, jaka jesteś dla mnie ważna? Czy masz chociaż mgliste pojęcie,  jak bardzo cie   kocham?
Przycisnął moją głowę do swojej piersi.
-Wiem, jak bardzo kocham ciebie-odpowiedziałam.
-Porównujesz jedno mizerne drzewko z całym lasem.


-No to wyjaśnij mi, dlaczego tak właściwie chcesz się ze mną dalej spotykać.
Zamyśliłam się.
-Hm...Dość szybko zaczynam za tobą tęsknić. A kiedy jesteś szczęśliwy, tez się robię szczęśliwa. 
Ale, Jacob, to samo mogłabym powiedzieć o Charliem. Jesteś dla mnie jak członek rodziny, jak brat. Kocham cię, ale nie jestem w tobie zakochana.


Kącik moich ust wygiął się w smutnym półuśmiechu.
-Wiesz, że nawet  kiedyś tak o tobie myślałam? że jesteś moim słońcem, moim osobistym słońcem?
Odganiałeś dla mnie chmury.
 Westchnął.
-Z chmurami sobie radzę, ale nie mogę walczyć z zaćmieniem.










                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz